تبلیغات
تبلیغات
جای تبلیغ شما خالیست . . .
نوشته شده توسط : محمد حسین

ضمن عرض سلام خدمت شما دوستان عزیز.

دوستانی که تمایل به شرکت در کلاس های ما را دارند،میتوانند از راه های زیر با ما درمورد آن ها،مکاتبه نمایند و برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کلاس ها،با ما ارتباط برقرار کنند.

شماره ی تماس:09368894613 

ایمیل           :bmohamadhossein@yahoo.com

همچنین میتوانند از طریق نظرات وبلاگ،با ما ارتباط برقرار کنند.



:: موضوعات مرتبط: دوره های آموزشی آهنگ سازی , ,
:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد حسین

امروزه پیدایش نرم افزار های تخصصی در عرصه های مختلف علمی، فنی، هنری و غیره امکانات بسیار وسیع و ساده ای را  در اختیار علاقه مندان قرار داده است تا علاقه مندان رشته های مختلف بدون صرف زمان طولانی و انرژی بسیار برای تحصیل علوم و یا کسب مهارت ، به علاعق خود دست یافته و بتوانند از استعداد های شخصی خود بهره برداری نمایند. . هر چند سطح آموزش و تخصص به دست آمده  در نرم افزار های گوناگون با فراگیری علوم و مهارت های مرتبط با رشته خاص  به صورت آکادمیک از نظر کیفی و کمی به هیچ عنوان قابل مقایسه  نیستند، ولی در اغلب موارد نیاز مخاطبان را به میزان قابل توجهی فراهم می نمایند. از سوی دیگر آشنائی و کار با این نرم افزار ها  عمدتاً خود مشوقی برای ادامه آموزش از طرق رسمی و دانشگاهی می باشد. ولی با توجه به مضیقه زمانی که در عصر حاضر گریبانگیر عموم مردم شده است ، رسیدن به این مهم کاری است بس دشوار و گاهاً غیر ممکن. در این راستا با اقدام به برگزاری دوره های کوتاه مدت آموزش نرم افزار های صدابرداری و آهنگ سازی  امید می رود طیف گسترده تری از علاقه مندان به علوم صدابرداری را تحت پوشش آموزش خود قرارداده و زمینه ساز جذب افراد علاقه مند در دوره های آموزش آکادمیک علوم صدابرداری باشد.

 

PROTOOLS

از بزرگترین تجهیزات استودیویی تا کوچکترین استودیوهای شخصی که حتی در یک اتاق خواب هستند ، پروتولز بیشترین عمومیت را برای خلق و تولید صدا و موسیقی دارا است . ترکیبی از سخت افزارها و نرم افزارهای حرفه ای که با هم روی کامپیوتر شما کار می کنند. پروتولز به راحتی برای شما امکان هر چیزی در رابطه با ساخت موسیقی ، ضبط ، ویرایش ، ترکیب صدا و نهایی سازی جهت انتشار تولیدات در این زمینه را فراهم می سازد.

شرح دوره آموزش:

طول دوره : 15جلسه

تعداد جلسات در هفته: 1 جلسه

مدت هر جلسه: 60 دقیقه


Cubase & Nuendo

Cubase & Nuendo  امروزه از مطرح ترین نرم افزارهای صدابرداری و آهنگ سازی در سراسر دنیا به شمار می روند، که مورد استفاده عده زیادی ازصدابرداران و آهنگ سازان بزرگ می باشند.علی رغم پیشرفت سریع نرم افزار های رایانه ای و تولید نرم افزار های بسیار ساده آهنگ سازی برای کاربران نا آشنا به علوم صدابرداری، این نرم افزار ها به لحاظ دارا بودن محیط حرفه ای استودیوی مجازی از  جایگاه ویژه ای برخوردارند. هنر جو با فراگیری این نرم افزار ها می تواند از استودیوی کاملاً حرفه ای  صدا که شامل : ضبط مولتی تراک با کیفیت بسیار عالی، کنسول و انواع پردازشگرهای حرفه ای سیگنال پیرامون کار صدابرداری و همچنین محیط نت نویسی و نمونه سازی با استفاده از صداهای طبیعی انواع سازها یی که مورد استفاده آهنگ سازان طراز اول جهان می باشد، جهت ساخت موسیقی برخوردار شود. ضمناً از آنجائی که این نرم افزار ها  جزء اولین و کاملترین نرم افزار های صدابرداری و همچنین آهنگ سازی می باشند، به عنوان نرم افزار های مادر مطرح بوده و هنر جو پس از فراگیری آن ها  قادر به استفاده از سایر نرم افزار های صدا برداری نیز خواهد بود.

شرح دوره آموزش:

طول دوره : 15جلسه

تعداد جلسات در هفته: 1 جلسه

مدت هر جلسه: 60 دقیقه

 


Ableton

یکی از محبوب ترین نرم افزارهای تولید موسیقی الکترونیک در سراسر دنیا به شمار میرود. امروزه شاهد استفاده بسیاری از چهره های به نام این سبک موسیقی از این نرم افزار قدرتمند در تولید و همچنین میکس زنده موسیقی در دنیا هستیم . از جمله قابلیتهای این نرم افزار می توان به موارد زیر اشـاره نمود:

ضبط اصوات با دقت  bit 24، kHz 192 - پشتيباني کامل از میدی - Undo نامحدود - تسريع در ضبط و اجرا سمپل ها - شيارهاي صوتي و MIDI  به صورت نامحدود - پشتيباني کامل از فرمت هاي WAV, AIFF و SDII و ...

شرح دوره آموزش:

طول دوره : 15جلسه

تعداد جلسات در هفته: 1 جلسه

مدت هر جلسه: 60 دقیقه

 


 Logic Pro

 

 

 

محصول کمپانی جرمن سافتور ایمجیک ،یکی از بهترین نرم افزار های تولید موسیقی در دنیا می باشد. این نرم افزار قدرتمند تنها بر روی سیستم عامل مک قابل نصب و اجرا می باشد. امکان پشتیبانی از MIDI و Audio را با کیفیت بسیار بالا دارد.

شرح دوره آموزش:

طول دوره : 15جلسه

تعداد جلسات در هفته: 1 جلسه

مدت هر جلسه: 60 دقیقه

 


 

Reason

محصول کمپانی Propellerhead،یکی از بهترین نرم افزار های تولید موسیقی الکترونیک در دنیا می باشد. این سافتور قدرتمند کاملا از نمونه های سخت افزاری آنالوگ شبیه سازی شده و از قابلیتهای .ویژه ای برخوردار است  بر روی سیستم عامل مک و ویندوز قابل نصب و اجرا می باشد. امکان پشتیبانی از MIDI و در نسخه آخر Audio را با کیفیت بسیار بالا دارد.

شرح دوره آموزش:

طول دوره : 15جلسه

تعداد جلسات در هفته: 1 جلسه

مدت هر جلسه: 60 دقیقه

 


FL Studio

Fruityloops Studio که با نام اختصارى FL Studio نیز خوانده می شود، یک نرم افزار آهنگ سازی است که جزء خانواده Sequencer ها محسوب می شود. همان طور که می دانید از Sequencer ها به منظور ساخت موسیقى هاى ریتمیک استفاده می شود. بصورت خیلى ساده و مختصر روش کار در یک Sequencer به این گونه است که شما الگو هاى مختلفى (که در واقع هر کدام یک قطعه موسیقى مى باشند) را مى سازید و از کنار هم قرار دادن آن ها موسیقى نهایى ایجاد می شود. بدین ترتیب شما یک استودیوى دیجیتال مجهز را در کامپیوتر خود خواهید داشت و توسط آن مى توانید هر نوع سبک موسیقى را خلق کنید.شما مى توانید با امکانات این نرم افزار قوی آهنگ هاى خود را ساخته و آن ها را در فرمت هاى WAV ، MP3، MIDI، و یا فرمت پروژه در FL یعنى FLP ذخیره کنید.

شرح دوره آموزش:

طول دوره : 15جلسه

تعداد جلسات در هفته: 1 جلسه

مدت هر جلسه: 60 دقیقه



:: موضوعات مرتبط: دوره های آموزشی آهنگ سازی , ,
:: برچسب‌ها: آموزش آهنگ سازی , آهنگ سازی , آموزش , دوره های آموزشی , صدابرداری , نرم افزار , آموزش نرم افزار , آموزش نرم افزار های آهنگ سازی , نرم افزارهای تولید موسیقی , ,
:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد حسین

موسیقی الکترونیک گونه‌ای از موسيقي است که در مراحل تهیه آن از سازهای الکترونیک و تکنولوژی موسیقی الکترونیک استفاده می‌شود. به طور کلی فرق عمده آن با انواع دیگر موسیقی در نوع صدای ساخته شده توسط ابزار الکترونیکی است. نمونه‌هایی از دستگاه‌های تولید صدای الکترومکانیکی شامل تل هارمونیوم،ارگ هاموند و گیتار الکتریک می‌باشد. همچنین برای تهیه صدای کاملا خالص الکترونیک می‌توان از دستگاه‌های ترمین،سینتیسایزر و کامپیوتر بهره جست.موسیقی الکترونیک در ابتدا منحصر به استفاده در موسیقی هنری می‌بود اما در اواخر دهه ۶۰ میلادی، با در دسترس قرارگرفتن تکنولوژی موسیقی مقرون به صرفه، موسیقی تهیه شده با استفاده از شیوه‌های الکترونیک تهیه صدا به صورت فزاینده در قلمرو عمومی رو به رشد نهاد. امروزه موسیقی الکترونیک شامل سبک ها و زیر سبک‌های فراوانی می‌باشد، محدوده‌ای از هنر موسیقی تجربی گرفته تا سبک متداول موسیقی رقص الکترونیک.

سر فصل های آموزشی این دوره :

- فیزیک مقدماتی صوت (تعریف صدا، موج صوتی،حرکت موج، انواع‌ موج، فرکانس، مشخصه های موج صوتی ،  رزونانس و امواج ایستاده، انعکاس، انکسار و انحراف، تداخل و ضربان، پدیده دوپلر، رفتار امواج صوتی، تشدید و امواج ادامه دار، شدت صوت و واحد دسیبل، سیستم شنوایی انسان )

- تئوری موسیقی ( تعریف موسیقی، نت ها،حامل، کلیدها، متریک، میزانهای ساده و ترکیبی و مختلط، سنکپ و ضد ضرب، فواصل موسیقایی، علامت های تغییر دهنده، نیم پرده دیاتونیک و کروماتیک، معکوس فواصل، فاصله ملودیک و هارمونیک، فاصله های ملایم و نا ملایم، فواصل ساده و ترکیبی، گام و تنالیته، گام دیاتونیک و کروماتیک، گامهای ماژور و مینور، تتراکورد، نتهای تنال و مدال، سرکلیدها، علامت های عرضی، گام های آنارمونیک، دایره گام ها، مقامهای همسایه، انتقال، مدولاسیون، مترونوم، تمپو، اختصارات، آکوردشناسی، آکوردهای 3 صدایی، فونکسیون، معکوس های آکورد 3 صدایی، آکوردهای 4 صدایی و معکوس ها، آکوردهای 5 صدایی و معکوسشان ، آکوردهای دیاتونیک و کروماتیک، مبانی هارمونی)

- کیبورد نوازی (شناخت انواع کیبورد، آشنایی با قسمت های مختلف کیبورد، تمرینات مقدماتی جهت تفکیک و کنترل انگشتان دست راست و چپ، گام نوازی، آرپژ ، آکورد، تمرینهای سرعتی، قطعات ساده برای کیبورد )

- موسیقی الکترونیک ( موسیقی الکترونیک چیست؟، تاریخچه موسیقی الکترونیک در قرن بیستم، موسیقی مدرن، مینیمالیسم، سریالیسم، هنر مفهومی، هنر نویز، آتونال و گامهای جدید، معرفی موسیقی الکترونیکا،Techno, House, Trance, Hip-Hop, Drum’n Bass و ... )

 

- سینتیسایزر (سینتیسایزر چیست؟، تاریخچه و پیدایش سینتیسایزر، سینتیسایزر آنالوگ، سنتز آنالوگ، اسیلاتورها، فیلترها، LFO ، آرپجیاتور، سکوئنسر، MIDI، باسینگ، سینتیسایزرهای دیجیتال ، سینتیسایزرهای مجازی ، کار با سینتیسایزر موگ مادولار، کنترلرها)

- تکنولوژی استودیو مجازی (آشنایی با ابزار لازم جهت راه اندازی استودیو تولید موسیقی<استودیو خانگی>، کارت صدا و عملکرد آن، میکروفون ها، میدی کنترلر، سیستم مانیتورینگ، کابل ها و کانکتورها ، آموزش نرم افزار های لازم جهت تولید موسیقی الکترونیک Reason ، Ableton Live ، Cubase ، Nuendo، PROTOOLS )

- کارگاه تولید موسیقی الکترونیک (سکوئنسینگ، کوانتازیشن، ریمیکسینگ، آموزش کار با پلاگین های تولید موسیقی الکترونیک، پری میکس)

- طراحی صدا (انواع میکروفون و کاربرد آنها، مشخصه های میکروفون،  امپلیفایر ها،  سمپلینگ، صدا سازی با سینتیسایزرها، پردازنده های سیگنال)

طی دوره آموزش علاوه بر ارائه منابع و جزوات آموزشی، مباحثی تحقیقی و تکمیلی ارائه خواهند شد که هنرآموز را در فراگیری هر چه بهتر و سریعتر این هنر علمی یاری خواهند کرد.

 

شرح دوره آموزش:


دوره فشرده

طول دوره : 35جلسه

تعداد جلسات در هفته: 1 جلسه

مدت هر جلسه: 90 دقیقه

 

دوره عادی

طول دوره : 70جلسه

تعداد جلسات در هفته: 1 جلسه

مدت هر جلسه: 45 دقیقه





:: موضوعات مرتبط: دوره های آموزشی آهنگ سازی , ,
:: برچسب‌ها: آموزش آهنگ سازی , آهنگ سازی , آموزش , دوره های آموزشی , موسیقی الکترونیک , آموزش موسیقی الکترونیک , ,
:: بازدید از این مطلب : 250
|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد حسین

DJ (کوتاه شده Disc jockey) به کسی گفته می‌شود که آهنگهای پیشتر ضبط‌ شده روی CD یا Vinyl  را انتخاب کرده و با تکنیک های متفاوتی برای مخاطبان مورد نظر خود پخش کند. دی جی‌ها برای پخش موسیقی از یک ست شامل دو پخش‌ کننده CD یا Vinyl و یک دی جی میکسر حداقل دوکاناله استفاده می‌کنند. در گذشته این پخش کننده‌ها فقط ترن تیبل‌ها (Turntables) بودند و صفحه‌های آنالوگ موزیک را پخش می‌کردند اما امروزه CD پلیرها نیز در کنار ترن تیبل‌های آنالوگ کار پخش سی دی ها را برای دی‌جی‌ها میسر ساخته‌اند. همچنین برخی از نرم افزارهای کامپیوتری نیز دی جی ها را در این زمینه یاری می نمایند.از دی‌جی‌ها معمولاً انتظار می‌رود تا در شناخت‌، برگزیدن و هم آمیزی جالب آهنگ‌ها خبرگی کافی را داشته باشد.

ریشه Disk Jokey به سال های بین 1930 تا 1950 در رادیو امریکا بر می گردد.Ray Newby را می توان به عنوان نخستین DJ دنیا نامید که در رادیو امریکا (کالیفرنیا1909) فعالیت می کرد . وی در سال 1909 در سن 16 سالگی این حرفه را برای اولین بار به دنیا معرفی نمود. پس از گذشت سالها ، امروزه این حرفه علاقمندان و مخاطبان بی شماری دارد. با پیشرفت تکنولوژی و پیدایش موسیقی الکترونیک و زیر شاخه های گوناگون آن، DJing نیز دستخوش تغییرات چشمگیری شد. امروزه DJ های مطرح دنیا سبک مشخصی از موسیقی را برای پخش انتخاب می کنند و همانطور رادیو شوهای بسیاری با توجه به سبک ها و زیر شاخه های مختلف موسیقی متولد شده اند و هر روز به تعدادشان افزوده می شود. حرفه DJing در اروپا و امریکا یکی از پر مخاطب ترین و پر درآمدترین رشته های مربوط به موسیقی قلمداد می شود.

کار یک DJ به زبان ساده انتخاب قطعاتی از موزیک در سبکی مشخص و پخش آن ها برای شنوندگان است. اما امروزه  این حرفه بس فراتر از این عمل می باشد .داشتن اطلاعات کافی و علمی از ابزارهای مورد استفاده در این حرفه ، شناخت موسیقی(تتوری موسیقی، سبک شناسی) ، مهارت در تکنیک هایی چون Audio Mixing - Cueing – Phrasing – Cutting – Scratching – Beatmatching - Harmonic Mixing و حتی روانشناسی ،از موارد پایه و ضروری در آموزش این حرفه محسوب می شوند. علاوه بر موارد ذکر شده تلاش ، پشتکار ، تجربه کافی و خلاقیت یک DJ است که وی را از دیگر رقبا متمایز می کند.

مضامین این دوره آموزشی برگرفته از سیلابس های درسی مدارس مختلف DJing و همچنین تجربیات DJ های مطرح دنیا می باشد که علوم کاربردی لازم را به صورت کاملا آکادمیک و جامع ،جهت ورود به این حرفه در عرصه بین المللی در اختیار هنر آموز قرار می دهد.

شرح دوره آموزش:

طول دوره : 15جلسه

تعداد جلسات در هفته: 1 جلسه

مدت هر جلسه: 60 دقیقه



:: موضوعات مرتبط: دوره های آموزشی آهنگ سازی , ,
:: برچسب‌ها: آموزش آهنگ سازی , آهنگ سازی , آموزش , دوره های آموزشی , صدابرداری , میکس زنده ی موسیقی , آموزش میکس زنده ی موسیقی , میکس زنده موسیقی (DJing) , ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد حسین

در این دوره هنر جو با مباحثی از جمله : پردازنده سیگنال های صوتی (اکولایزر، کمپرسور، پردازنده های داینامیک، افکت پروسسور ها و همچنین اصول کار و عملکرد هر یک از آن ها)؛ تکنیک های صدابرداری، کنسول ها و سایر تجهیزات سخت افزاری؛ اصول علمی و هنری نهائی سازی صدا و تکنیک های مورد استفاده در آن؛ تکنولوژی و اصول کار سیستم های صدای دیجیتال؛ تکنولوژی موسیقی الکترونیک؛ کالیبراسیون مانیتور ها، روش های تشخیص و کاهش نویز ها و صداهای نامطلوب؛ روشهای ساختار همزمانی تجهیزات استودیو؛ تکنیک های مورد استفاده در نرم افزار های ترکیب و نهائی سازی شامل Cubase - PROTOOLS - Logic و...  آشنا شده و قادر به استفاده از این علوم در انجام پروژه های ترکیب و نهائی سازی سبک های مختلف موسیقی و صدا خواهد شد. پس از طی این دوره هنر جو به مهارت های زیر دست خواهد یافت: توانائی شناخت تکنولوژی صدای دیجیتال و کنسول های آنالوگ و دیجیتال؛ توانائی کار با پردازنده های سیگنال؛ توانائی ترکیب صدا (میکس) و نهائی سازی پروژه (مسترینگ) و همچنین توانائی کار با سخت افزار و نرم افزار های مربوطه.

سر فصل های آموزشی این دوره :

- فیزیک مقدماتی صوت (تعریف صدا، موج صوتی،حرکت موج، انواع‌ موج، فرکانس، مشخصه های موج صوتی ،  رزونانس و امواج ایستاده، انعکاس، انکسار و انحراف، تداخل و ضربان، پدیده دوپلر، رفتار امواج صوتی، تشدید و امواج ادامه دار، شدت صوت و واحد دسیبل، سیستم شنوایی انسان )

- مبانی الکترونیک ( تعریف الکترونیک، اتم، الکترون، مدار الکترون، هسته، بار الکتریکی، نیروی الکتریکی، هدایت الکتریسیته، جریان الکتریکی، ولتاژ، شدت جریان، مقاومت الکتریکی، جریان مستقیم و متناوب، فرکانس، المانهای اصلی الکترونیک، مقاومت و انواع آن ، قانون اهم، خازن ها، ترانزیستورها، ال ای دی، لامپ خلاء، میکروفون، اسپیکر، فیوز، آداپتور ، ترانسفورماتور، آی سی ها ، کابل و کانکتور ها)

- سیگنال پروسسور ( ASP ها و DSP ها ، داینامیک پروسسور ها ، کمپرسور و انواع آن ، نویز ریداکشن ، نویز گیت، اکسپندر ها ، لیمیتر، مالتی بند داینامیک ها ، ماکسیمایزر ، اکولایزرها ، اکولایزر گرافیکی، پارا گرافیکی، پارا متریک، شلوینگ، افکت پروسسورها، دیلی، ریورب، فیزر، فلنجر، دیستروشن، کوراس، و ... تفاوت پردازنده های آنالوگ و دیجیتال، معرفی پردازنده های آنالوگ مرغوب و حرفه ای روتینگ آنالوگ، مبانی دیجیتال، سمپلینگ، فیلتر آلیازینگ، جیتر، روتینگ دیجیتال)

-میکس ( مبانی میکس مالتی تراک در موسیقی، روش میکس استاندارد، ملزومات استودیو میکس حرفه ای و خانگی، سیستم مانیتورینگ، منحنی فلچر مانسون، کالیبریشن استاندارد، آموزش کاربردی نرم افزارهای لازم جهت میکس دیجیتال،میکس آنالوگ، ساختار آهنگ و سبک شناسی ، آماده سازی پروژه برای میکس، وظایف و تنظیم کمپرسور و لیمیتر، کاربرد نویزگیتها ، اکولایزرها، پینیگ متعادل و نامتعادل، به کارگیری افکت پروسسورها و تنظیمات آنها، تعیین سطح دامنه مناسب برای هر لاین، کاهش اورلپینگ، آنالایزرها ، میترها و  استفاده صحیح  از آنها ، آنتی فیزینگ، پیچ ترنسپوزر، تیونینگ، فیز شیفتر، رازهای محرمانه در میکس ، آماده سازی میکس جهت فاینالایز و مسترینگ، میکس داون )

- کارگاه میکس ( در این مرجله 20 تا 30 پروژه در سبک های گوناگون موسیقی اکوستیک و الکترونیک به صورت گام به گام توسط دانشجو میکس شده ، سپس توسط استاد مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد ، اشکالات آن بر طرف می شود.)

- مسترینگ ( مبانی مسترینگ آنالوگ و دیجیتال، آماده سازی استودیو و ابزارهای لازم جهت مستریگ استاندارد، معرفی و بررسی تجهیزات حرفه ای، مراحل و قواعد مسترینگ به زبان ساده،دی سی آفست، M/S پروسس ، کار با پلاگین های مختلف ، مالتی باند کمپرسور، رازهای اکولایز در مسترینگ، اکولایز 8000 نقطه ای، استریو ایمیجر، هارمنی اکسایتر، هوم ریداکشن، سیستم مانیتورینگ در مسترینگ، اسپیلیت مسترینگ، استریپ چنل ها، ایونت استاتیستیکز، اوریج ، مکس پیک، ماکسیمایزر، فاینالایزرهای سخت افزاری ، رازهای محرمانه مسترینگ جهت رسیدن به صدایی شارپ و حجیم، دیترینگ، بانسینگ، فرمت های مختلف صوتی)

- کارگاه مسترینگ ( در این مرجله هنر آموز پروژه های میکس شده را با راهنمایی استاد نهایی سازی می کند و خروجی آن توسط استاد مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد ، اشکالات آن بر طرف می شود.)

پس از گذراندن این دوره و با تمرینات مستمر دانشجو قادر است به صورت حرفه ای در زمینه میکس و مسترینگ، هم در مشاغل مربوط و هم به صورت مستقل به فعالیت بپردازد.

 

شرح دوره آموزش:

دوره فشرده

طول دوره : 30جلسه

تعداد جلسات در هفته: 1 جلسه

مدت هر جلسه: 90 دقیقه

 

دوره عادی

طول دوره : 60جلسه

تعداد جلسات در هفته: 1 جلسه

مدت هر جلسه: 45 دقیقه



:: موضوعات مرتبط: دوره های آموزشی آهنگ سازی , ,
:: برچسب‌ها: آموزش آهنگ سازی , آهنگ سازی , آموزش , دوره های آموزشی , صدابرداری , میکس و مسترینگ , آموزش میکس و مسترینگ , میکس و مسترینگ(Mix & Mastering) , ,
:: بازدید از این مطلب : 526
|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد حسین

یکی از مهم ترین شاخه های علوم صدابرداری، صدابرداری اجرای زنده می باشد .وسعت گستره کاربرد این رشته از یک سو و کمبود شدید فن ورز ماهر در این رشته از سوی دیگر، چنان است که هنر جو پس از طی این دوره به راحتی قادر خواهد بود که به عنوان صدابردار در مراکز مطرح صدابرداری اشتغال یابد. آموزش عملی و کارگاهی این دوره در کارگاه های کاملاً حرفه ای و سالن های بزرگ همایش و کنسرت برگزار خواهد شد. پس از طی این دوره هنر جو به مهارت های زیر دست خواهد یافت: 
توانائی کار با میکروفن ها؛ اصول آکوستیک سازی سالن ها؛بازشنوائی و کار با بلند گوهای بازشنوائی و پرتاب صدای دور؛ توانائی شناخت نویزها و روش های مقابله با آن در صدابرداری زنده و همچنین توانائی میکس های متعدد به طور هم زمان.

طول دوره : 70جلسه

تعداد جلسات در هفته: 1 جلسه

مدت هر جلسه: 75 دقیقه



:: موضوعات مرتبط: دوره های آموزشی آهنگ سازی , ,
:: برچسب‌ها: آموزش آهنگ سازی , آهنگ سازی , آموزش , دوره های آموزشی , صدابرداری , صدابرداری زنده , صدابرداری زنده(Live Recording) , ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد حسین

این دوره اولین دوره آموزشی در عرصه صدابرداری بوده و هنر جو با مباحثی چون فیزیک صدا یا آکوستیک ،شناخت و کار با انواع میکروفن ها شامل: ساختار میکروفن ها، ویژگی های ورودی و خروجی آن ها و همچنین تکنیک های میکروفن گذاری آشنا می شود. از دیگر سر فصل های این دوره می توان به کنسولهای استودیوئی و پردازنده های سیگنال اشاره نمود . در این مبحث هنر جو کار با انواع میکسر های آنالوگ و دیجیتال را فرا خواهد گرفت. آشنائی با ساختار و عملکرد انواع آمپلی فایر ها و مانیتورینگ، شناخت و کار با انواع کنسول ها و افکت پروسسور های سخت افزاری و همچنین آموزش نرم افزار های تخصصی Cubase & Nuendo, Protools نیز از دیگر مباحث تخصصی این دوره آموزشی می باشد. این دوره پیش نیاز دوره های آموزشی ترکیب و نهائی سازی صدا (Mix & Mastering) ، صدابرداری اجرای زنده (Live) ، صدابرداری و صدا گذاری فیلم، کارشناسی میکروفن ها و تکنولوژی صدای فراگیر می باشد.

شرح دوره آموزش:


دوره فشرده

طول دوره : 30جلسه

تعداد جلسات در هفته: 1 جلسه

مدت هر جلسه: 90 دقیقه

 

دوره عادی

طول دوره : 60جلسه

تعداد جلسات در هفته: 1 جلسه

مدت هر جلسه: 45 دقیقه



:: موضوعات مرتبط: دوره های آموزشی آهنگ سازی , ,
:: برچسب‌ها: آموزش آهنگ سازی , آهنگ سازی , آموزش , دوره های آموزشی , صدابرداری , صدابرداری استودیویی , صدابرداری استودیویی(Recording) , ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 مرداد 1391 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد